Najczęściej Zadawane Pytania

  1. 1. Ile trwa realizacja zamówienia?

    Czas realizacji zamówienia zależy od wybranych produktów i średnio wynosi od 7 do 14 dni, w wyjątkowych wypadkach 21 lub 30 dni. Najdłużej czekamy na instrumenty z USA .O dokładniejszym termnie zawiadamiamy telefonicznie.

  2. 2. Czy zamówienia można składać tylko z poziomu strony sklepu?

    Tak, gdyż ten sposób jest najlepszy - i dla kupującego, i dla nas. Mamy wtedy w systemie wszystkie dane w formularzu niezbędne do realizacji zamówienia, unika się pomyłek w nazwie i symbolu produktu, adresie, kupujący sam wybiera spoósb płatności i dostawy (różne rodzaje, i różne kwoty do zapłaty), itd.Jeśli jest kłopot ze złożeniem zamówienia ze strony to telefoniczne służymy pomocą w nawigacji po sklepie.

  3. 3. Czy mogę złożyć zamówienie i zapłacić przy odbiorze (za pobraniem)?

    Owszem. Jeśli podczas składania zamówienia zostanie wybrana opcja "płatność za pobraniem", za towar zapłacisz kurierowi przy odbiorze przesyłki.

  4. 4. Czy wystawiacie Państwo faktury VAT na firmy?

    Naturalnie. Podczas składania zamówienia w należy wybrać "FAKTURA" a przypadku zakupu na firmę także "na FIRMĘ", w formularzu danych pojawią się dodatkowe pola na nazwę firmy, NIP

  5. 5. Co się stanie z przesyłką jeśli kurier nie zastanie nikogo w domu, oraz czy jest możliwe określenie konkretnego dnia przyjazdu kuriera?

    Kurier zostawi awizo, tak samo jak w przypadku Poczty. Wówczas należy zadzwonić do firmy kurierskiej, aby określić dokładną godzinę, o której kurier będzie mógł dostarczyć paczkę z zamówieniem.