Czy kiedykolwiek pomyśleli Państwo że przydałoby się parę wskazówek albo małą podpowiedź, jak stworzyć skuteczną kampanię reklamową dla Państwa gabinetu? Jeśli tak, zapraszamy na praktyczne warsztaty "Twój gabinet w internecie – poznaj techniki e-marketingu". Pierwsze warsztaty kompleksowo przygotowujące do promocji Twojej firmy w Internecie.
Termin i miejsce szkolenia:
24-25 maj 2014, Kraków
Wymiar:
16 godzin szkoleniowych (2 dni)
Ilość osób: max. 10 uczestników
Inwestycja:
2160 zł brutto Rabat 600 zł przy płatność do 30.04.2014
Cele szkolenia
Zwiększenie efektywności i skuteczności gabinetu i kliniki stomatologicznej poprzez:
- zrozumienie trendów marketingowych panujących obecnie w Internecie i poza nim,
- praktyczną umiejętność zaplanowania, przygotowania oraz samodzielnego wdrożenia skutecznej e-kampanii.
Metody pracy:
Szkolenie ma charakter praktyczny i w pełni warsztatowy. Wszystkie mechanizmu oraz przypadki pokazywane są na żywo w internecie i bezzwłocznie omawiane. Warsztaty doskonalą uczestników zwłaszcza w obszarze umiejętności poprzez: eksperymenty, online, gry i symulacje, intensywne ćwiczenia i konsultacje grupowe i indywidualne, dyskusje, analizy, burze mózgów, wykład.
Dla kogo?
Warsztaty skierowane są do osób zainteresowanych nowymi technikami promocji w sieci oraz skuteczną reklamą własnych usług w internecie, właścicieli gabinetów i klinik, osób poszukujących nowych środków budowania relacji z konsumentami, osób odpowiedzialnych za reklamę i marketing internetowy.
Zakres tematów:
Moduł I: Planowanie, wdrożenie i monitorowanie strategii i promocji w internecie. Branding, budowanie wizerunku, kreacje w internecie. Tożsamość i strategie e-marki, logotyp, Key Visual. Podstawy e-marketingu i e-biznesu,e-PR. Zachowanie użytkowników w sieci, psychologiczne mechanizmy sterujące wyborami internautów. Obsługa klienta w sieci.
Moduł II: Marketing społecznościowy w praktyce. Media społecznościowe. Kampanie w portalach społecznościowych. Skuteczna komunikacja w internecie. Blogosfera i vlogosfera oraz mikroblogi. Marketing wirusowy. Networking. Grywalizacja.
Moduł III: Płatna reklama w internecie (SEM). Google Adwords, Goolge Adsence, Search Engine Markating w praktyce. Kampanie reklamowe. Pozycjonowanie i marketing w wyszukiwarkach (SEO)
Moduł IV: Użyteczność stron internetowych. User Expirience. Dostępność, architektura informacji. Copywriting. Podstawy technologii internetowych. Multimedia. Zarządzanie witrynami internetowymi, systemami CMS, hostingi, domeny. Zasady projektowania stron i zarządzania nimi.
Moduł V:Analityka internetowa. Prawo a internet. Kampanie e-mailingowe.Digital PR jako nieinwazyja forma prowadzenia działań marketingowych.
Prowadzący:
Ewa Zajfryd - specjalista w dziedzinie nowoczesnych form reklamy i promocji on-line, ekspert tworzenia wizerunku oraz internetowego public relations. Prowadzi niezależne projekty internetówe, kampanie wspierane nieszablonowymi mechanizmami reklamy oraz własną firmę doradczą.
Agenda:
Dzień 1: godziny 10.00-18.00
Dzień 2: godziny 9.00-17.00
Cena szkoleni obejmuje również:
Obiady
przerwy kawowe
materiały szkoleniowe,
pomoc i konsultacje po szkoleniu
Uczestniów szkolenia prosimy o zabranie swoich laptopów.
Kontakt w sprawie szkolneń: +48 696 702 729, +48 12 261 16 22, info@quadrostom.pl
Rozdajemy ciasteczka każdemu kto odwiedzi naszą stronę! Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
ZamknijStrona prezentuje wyroby medyczne, do których dostęp mogą mieć tylko profesjonalni użytkownicy. Oświadczam, że jestem profesjonalistą w dziedzinie medycyny lub osobą związaną zawodowo z branżą medyczną.